Abdülmecit ADAK - Müdür Yardımcısı

Abdülmecit ADAK - Müdür Yardımcısı

11/11/1964 yılında Mardinde doğdum. İlk, orta ve lise tahsilimi Mardin de tamamladım. 1986 yılında Diyarbakır D.Ü. Fen Edebiyat Fakültesi Matematik bölümünden Mezun oldum.1987-1989 yılları arasında Ağrı ilinde askerliğimi yedek subay olarak yaptım,1989-1992 yılları arasında İstanbul Yakacık Teknik ve endüstri Meslek Lisesinde,1992-1994 yılları arasında Mardin Ortaköy İlköğretim okulunda, 1994-1995 yılları arasında Mardin İmam hatip lisesinde ve 1995-2004 yılları arasında da Mardin Ticaret Meslek Lisesinde Matematik Öğretmeni olarak görev yaptım.2004-2007 yılları arasında Mardin Öğretmenevi,2007-2011 yılları arasında Mardin Ticaret Meslek lisesinde Müdür Yardımcısı olarak görev yaptım. 03/10/2011 tarihinden beri Mardin Teknik ve Endüstri Meslek Lisesinde Müdür yardımcılığı görevini sürdürmekteyim.

Okulumuz Müdür Yardımcısı A.Mecit ADAK Okulumuzda; 

1.      Anadolu Teknik Lisesi (ATL) ile Anadolu Meslek Lisesi (AML) öğrencilerin kayıt, kabul, nakil, ön kayıt, izin, devam-devamsızlık işlerinin takibini yapmak, sonuçlandırmak, dosyalarını, sınıf geçme, devam-devamsızlık ve sınıf defterleri gibi defterleri usulüne uygun düzenlemek, imzalamak, muhafaza etmek, usulüne uygun arşivlemek, yılsonu işlemlerini yapmak,

2.      Anadolu Teknik Lisesi (ATL) ile Anadolu Meslek Lisesi (AML) öğrencilerine ait karne, diploma, işyeri açma, tasdikname, öğrenci belgesi, mezuniyet belgesi, diploma, diploma kayıp belgesi, teşekkür, takdir gibi belgeleri zamanında ve usulüne uygun düzenlemek, temin etmek, imzalamak, hak sahiplerine teslim etmek, bunlara ait ilgili defterleri usulüne uygun tutmak, arşivlemek, elektronik ortamda yapılması gereken iş ve işlemleri zamanında sonuçlandırmak, yılsonu işlemlerini yapmak,

3.      Velilerin yazılı başvuruları üzerine öğrencilere ders yılı içerisinde beş güne kadar izin vermek,

4.      Ortalama yükseltme ve sorumluluk sınavlarını mevzuatına uygun olarak yapmak, bunun için düzenlenmesi gereken programları yapmak, görev alacak öğretmen ve öğrencilere gerekli duyuruları yapmak, sınavlardan önce ihtiyaç duyulan sınav evraklarını hazır bulundurmak, bunları sınav bitiminde usulüne uygun arşivlemek, bu konularda diğer müdür yardımcıları işbirliği yapmak,

5.      Her dönem başında zümre başkanları kurulunca belirlenmesi gereken sınav tarihlerinin belirlenmesini ve okul müdürünün onayından sonra e-Okul sistemi üzerinden ilan edilmesini sağlamak,

6.      Aynı derse giren öğretmenlerin ortak değerlendirme yapabilmelerine imkân vermek üzere birden fazla şubede okutulan tüm derslerin yazılı sınavlarının ortak yapılmasını, ortak değerlendirilmesini, sorular ve cevap anahtarlarının zümre öğretmenlerince birlikte hazırlanmasını ve sınav sonunda ilan edilmesini, bu sınavların şube ve sınıflar bazında analizlerinin yapılmasını, konu ve kazanım eksikliği görülen öğrencilerin durumları, ders ve zümre öğretmenleri tarafından yeniden değerlendirilmesini sağlamak,

7.      Okulda yapılacak ortak sınavlarla ilgili sınıf ve öğretmen planlamasını yapmak,

8.      Öğrencilerin sınav, performans çalışması ve projeleri ile ilgili işlemleri koordine etmek, bu amaçla öğretmenlerle işbirliği yapmak,

9.      Zümre toplantılarının zamanında yapılmasını sağlamak,

10.  Öğrenci kayıt, kabul ve nakil komisyon üyeliği ile Kontenjan Belirleme Komisyonu gibi komisyonların üyeliğini yapmak,

11.  Öğrenci ve personel için okul içinde veya dışında düzenlenebilecek sunum, seminer, konferans gibi etkinlikleri yönetmek,

12.  Okul spor iş ve işlemlerini Beden Eğitimi öğretmen/öğretmenleri ile birlikte koordine etmek, Okulda öğrenci veya öğretmenlerin katılabileceği her türlü sportif yarışma, kamp, gezi gibi etkinlikleri düzenleyip yürütülmesini sağlamak, ilgili yazışmaları usulüne uygun yapmak,

13.  Mutfak ve Kantin işlerinin düzenlenmesini, denetimlere hazır hale getirilmesini sağlamak, “yarım yatılılık” yada “maddi durumdan yoksun” kapsamında yemek verilecek öğrencileri sınıf rehber öğretmenleriyle işbirliği yaparak tespit etmek, günlük çizelgeleri hazırlamak, ilgililere imzalatmak, sıhhî kurallara uygun yemek ve gıda tüketimini sağlamak, günlük yemek örneklerinin 24 saat süreyle muhafaza edilmesini sağlamak, yemek ihalelerini usulüne uygun ve zamanında gerçekleştirmek, bu konularda diğer müdür yardımcıları ve Biyoloji Öğretmenleri ile işbirliği yapmak,

14.  Öğrencilerin/personelin sağlıklarının korunması amacıyla, su depolarının, mutfağın yemekhanenin ve kantinin, başkanlığınızda kurulacak bir komisyon marifetiyle sürekli kontrol edilmesi ve çalışan personelin sağlık ile diğer kontrollerinin düzenli yaptırılmasını sağlamak,

15.  Okulda, düzenlenecek destekleme ve yetiştirme kursları, telafi eğitimi vb kurs ve sınavlarla ilgili iş ve işlemleri, MEB Örgün Ve Yaygın Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kursları Yönergesi ile diğer mevzuat çerçevesinde, diğer müdür yardımcıları işbirliği içerisinde yürütmek/yürütülmesini sağlamak,

16.  Görev alanınızla ilgili kurul, komisyon ve ekiplere katılmak, görevlendirildiğinizde başkanlık yapmak.

17.  Çizelgeye göre nöbet tutmak, nöbetçi öğretmenleri izlemek, nöbet raporlarını incelemek, müdür başyardımcısına/okul müdürüne iletmek.

18.  Öğrencilere veya öğrenci velilerine yönelik her türlü sosyal yardımın sağlanmasında öncülük yapmak, maddi durumu zayıf öğrencileri rehberlik servisi ve rehber öğretmenlerle işbirliği ile tespit edip okul müdürü ile okul aile birliği yönetimine bildirmek,

19.  Sosyal Etkinlikler kapsamında Rehber Öğretmenle/öğretmenlerle birlikte veli ziyaretleri tertip etmek, planlamak ve faaliyetlere azami ölçüde katılmak,

20.  Görevlendirildiğinde satın alma/teslim alma işlerini yürütmek ve ihalelerde üye olarak görev yapmak,

21.  Öğretim binası ve çevresi ile yemekhane ve mutfağın düzen, tertip ve temizliğini kontrol etmek ve ilgililere yaptırmak,

22.  Anadolu Teknik Lisesi (ATL) ile Anadolu Meslek Lisesi (AML) öğrencilerinin disiplin işlemlerini; Rehberlik Servisi, Disiplin Kurulu Başkanı ve Disiplin Kurulu Üyeleri ile birlikte yürütmek,

23.  Öğretmenler Kurulu Toplantılarında alınan kararlar gereğince uhdenize verilen/verilecek diğer görevleri yerine getirmek,

24.  Kurumumuza ve şahsınıza gelen yazıların takibini ve gereğini yapmak için KurumNet Programını sürekli açık tutmak, zorunlu haller dışında kurum içi ve kurum dışı tüm yazışmaları kağıt kullanmadan bu program aracılığı ile elektronik ortamda yapmak,

25.  İstiklal Marşı törenlerini yönetmek,

26.  Danışma ve idare nöbetçi öğrenci listelerinin hazırlanmasını sağlamak, nöbetlerin düzenli tutulmasını sağlamak, bu konuda diğer idarecilerle işbirliği yapmak,

27.  Arşiv hizmetlerini, ilgili mevzuat çerçevesinde Müdür Yardımcısı Sait ÇAÇA ile diğer personel işbirliği içerisinde yürütmek,

28.  İl veya yurt genelinde yapılacak seviye belirleme, parasız yatılılık, bursluluk, deneme ve benzeri sınavlara öğrencilerin/adayların katılımını sağlamak, uygun olanların başvurularını elektronik ortamlarda gerçekleştirmek, bunlarla ilgili evrakların çıktılarını almak, incelemek uygun olanlarını onaylamak, ihtiyaç halinde hak sahiplerine suretlerini vermek, okulda kalması gerekenleri arşivlemek, başka kurumlara gitmesi gerekenleri zamanında göndermek,

29.  İstatistikî bilgilerle ilgili iş ve işlemleri zamanında yapmak,

30.  Alan ve bölümlerin her türlü defter, çizelge, liste ve kayıtlarının uygunluğunu denetlemek ve aksaklıklar hakkında okul müdürüne bilgi vermek,

31.  Kurumun bina, tesis ve araç-gerecinin düzeni, kalorifer, sıhhi tesisat ile elektrik tesisatının bakım ve onarımı, temizliği ile kullanılabilir durumda bulundurulması ve korunmasını sağlamak, bakım, onarım ve donatım gereksinimlerini belirlemek, Okul Müdürünü bilgilendirmek,

32.  Öğrencilerinin staj ve işletmelerde mesleki eğitimi çalışmaları ile ilgili tüm iş ve işlemleri, Müdür Yardımcısı Sait ÇAÇA koordinesinde ve alan şefleri ile işbirliği içerisinde yürütmek,

33.  AB ve SODES gibi projeler ile Ar-Ge vb çalışmaların iş ve işlemlerini Müdür Yardımcısı Sait ÇAÇA koordinesinde ve işbirliği içerisinde yürütmek, çalışmaları koordine etmek,

34.  İmza sirküsü çizelgesini zamanında, günlük ve usulüne uygun olarak imzalamak, idareci nöbetçi olduğunuz günlerdeki diğer personelin imza sirküsü çizelgesinin takibini yapmak,

35.  Görev tanımında belirtilen diğer görevler ile müdür tarafından verilen görevleri yapmak,

36.  Bir müdür yardımcısının izinli veya raporlu olması durumunda yerine bakacak/vekâlet edecek diğer müdür yardımcısı listesi:

İ.Halil EFETÜRK – Sait ÇAÇA – A.Mecit ADAK

Sait ÇAÇA - İ.Halil EFETÜRK – A.Mecit ADAK

A.Mecit ADAK – Fadıl ABAK – İ.Halil EFETÜRK

Fadıl ABAK – A.Mecit ADAK – Sait ÇAÇA

(482) 212 1036 (482) 213 2900 Eposta